Αναλυτικά Προγράμματα & Διδασκαλία
Πανεπιστήμιο Frederick
Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό
έως
-20%
χαμηλότερα δίδακτρα!
Early Registration
για εγγραφές στα Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών του Frederick έως 30.09.2025
Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στα Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία
μοριοδοτείται από το δημόσιο ενισχύοντας τις δεξιότητες σου στη διδασκαλία.
Αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ
ως ισότιμο με το αντίστοιχο των Ελληνικών ΑΕΙ

-
Διάρκεια σπουδών: 3 ακαδημαϊκά εξάμηνα
-
Τίτλος πτυχίου: Master στα Αναλυτικά προγράμματα και στη Διδασκαλία
-
Επίπεδο σπουδών: Master
-
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά
-
Τύπος σπουδών: Full time ή Part time
-
Κριτήρια εισδοχής: Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ιδρύματος της ημεδαπής ή της αλλοδαπής (αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ)
-
Δυνατότητα εξετάσεων: Εξ Αποστάσεως
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για τα Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακά
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για όλες τις πληροφορίες.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
-
Προσδιορίζουν και αναλύουν τα δομικά στοιχεία του αναλυτικού προγράμματος και τα διαφορετικά μοντέλα ανάπτυξής του
-
Εξηγούν τη φιλοσοφία και τους ιστορικούς και κοινωνικούς καθορισμούς του αναλυτικού προγράμματος
-
Εξετάζουν με κριτικό τρόπο τις αμοιβαίες σχέσεις ανάμεσα στο αναλυτικό πρόγραμμα, τη διδασκαλία και την αξιολόγηση και διακρίνουν τις ποικίλες διδακτικές μεθόδους, στρατηγικές και προσεγγίσεις, καθώς και την υποκείμενη θεωρία και πράξη
-
Αξιολογούν ένα ευρύ φάσμα εκπαιδευτικών μεθόδων, διδακτικών στρατηγικών και προσεγγίσεων, όπως εφαρμόζονται σε διαφορετικά εκπαιδευτικά πλαίσια (τυπικά, άτυπα, μη τυπικά)
-
Εφαρμόζουν ποικίλες διδακτικές μεθόδους, τεχνικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις ώστε να ενσωματώνουν κοινωνικά ζητήματα αιχμής
-
Αναπτύσσουν καινοτόμα εκπαιδευτικά περιεχόμενα και διδακτικό υλικό
-
Χρησιμοποιούν αποτελεσματικές τεχνικές για σχεδιασμό και υλοποίηση ερευνητικών προγραμμάτων, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την επιστημονική δεοντολογία
-
Εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες και αξιοποιούν με κριτικό τρόπο τους ποικίλους πόρους μάθησης που αναδύονται στον μεταμοντέρνο κόσμο της πληροφορίας
-
Δεσμεύονται στην κριτική μελέτη της εκπαιδευτικής πολιτικής, των αναλυτικών προγραμμάτων και των ποικίλων μορφών διδασκαλίας και αξιολόγησης που απαντούν στα σχολεία, καθώς του ρόλου τους στη βελτίωση της μάθησης
-
Αξιοποιούν διάφορες μορφές έρευνας του αναλυτικού προγράμματος, για την εις βάθος κατανόηση εκπαιδευτικών ζητημάτων αιχμής, συμπεριλαμβανομένων των ηθικών, κοινωνικοπολιτισμικών, ιστορικών, πολιτικών κ.ά.
-
Λαμβάνουν συστηματικά υπόψη τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής έρευνας (ή και της έρευνας που διεξάγεται σε συναφείς επιστημονικούς τομείς) στο αναλυτικό πρόγραμμα, τη διδασκαλία, την αξιολόγηση και την κοινωνία γενικότερα
-
Επιδεικνύουν ανώτερες ερευνητικές δεξιότητες σε εκπαιδευτικά θέματα, καθώς και δεξιότητες σχεδιασμού και ελέγχου παρεμβατικών προγραμμάτων για την αντιμετώπιση εκπαιδευτικών προβλημάτων.

Το ΚΔΒΜ DataEvros αποτελεί συνεργαζόμενο κέντρο της εταιρείας UCERT και του Ομίλου D Group , η οποία είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Πανεπιστημίου Frederick της Κύπρου για τη προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε Ελλάδα και Βαλκάνια.
Σκοπός
Το «MEd στις Επιστήμες της Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία» παρέχει ποιοτικές και αποτελεσματικές μαθησιακές εμπειρίες και ευκαιρίες, προετοιμάζοντας τους φοιτητές και τις φοιτήτριες ως εκπαιδευτικούς και ερευνητές-τριες που είναι σε θέση να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη πολυπλοκότητα του εκπαιδευτικού και κοινωνικού περιβάλλοντος, να εμβαθύνουν στις έννοιες του αναλυτικού προγράμματος, της διδασκαλίας, της μάθησης, της αξιολόγησης, καθώς και στις αλληλεπιδράσεις τους σε μακροεπίπεδο ή / και μικροεπίπεδο, με περιεκτικό και κριτικό τρόπο.
Το Πρόγραμμα προσφέρει στους φοιτητές και τις φοιτήτριες το αναγκαίο γνωστικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο ώστε να κατανοούν και να αξιολογούν τις σύγχρονες εξελίξεις του αναλυτικού προγράμματος και της διδασκαλίας, ιδίως στον συσχετισμό τους με τη στήριξη της δημιουργικότητας και της κοινωνικά συνειδητοποιημένης και υπεύθυνης καινοτομίας, να συμμετέχουν ενεργητικά και χειραφετημένα στις συναφείς εκπαιδευτικές και κοινωνικές διεργασίες και να οργανώνουν μαθησιακά περιβάλλοντα που ευνοούν τη διεπιστημονικότητα στην εκπαίδευση. Κατ’ αυτό τον τρόπο, οι απόφοιτοι-ες του Προγράμματος είναι έτοιμοι να συνεισφέρουν στον τομέα της εκπαίδευσης και να ανταποκριθούν στις ανάγκες της σημερινής αλλά και της αυριανής κοινωνικής πραγματικότητας.
Το MEd «Επιστήμες της Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία» δίνει έμφαση στο ισχυρό θεωρητικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο στις Σπουδές Αναλυτικού Προγράμματος και στην εφαρμογή του σε Τομείς Επικέντρωσης. Ειδικότερα, η δομή του υποστηρίζει τη διερεύνηση και απόκτηση βαθιάς γνώσης των παιδαγωγικών, εκπαιδευτικών και κοινωνικών πτυχών του αναλυτικού προγράμματος και, ταυτόχρονα, εφαρμογής σε συγκεκριμένους Τομείς Επικέντρωσης:
- Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση
- Εκπαιδευτική Τεχνολογία
- Εικαστικές Τέχνες και Θέατρο
- Μαθηματική Παιδεία
- Κοινωνικοπολιτισμικές Όψεις και Γλωσσική Διδασκαλία.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην αξιοποίηση ποικίλων διδακτικών μεθόδων, διαδικασιών και εργαλείων, κατάλληλων για διαφορετικά γνωστικά στιλ μάθησης. Τέλος, το Πρόγραμμα μεριμνά για την ενίσχυση των ερευνητικών δεξιοτήτων των φοιτητών και των φοιτητριών και προωθεί την εκπαιδευτική έρευνα, ιδίως σε θέματα αναλυτικού προγράμματος, μεθοδολογίας της διδασκαλίας, διεπιστημονικότητας και κοινωνικών και πολιτισμικών διαστάσεων της εκπαίδευσης.
Η γλώσσα διδασκαλίας είναι τα Ελληνικά.
Δομή Προγράμματος
- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
- ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ
- Κατάλογος 1
- Κατάλογος 2
- Κατάλογος 3
- Κατάλογος 4
- Κατάλογος 5
- Κατάλογος 6
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Μελέτη του Αναλυτικού Προγράμματος | DLEDU701 | 10 |
2 | Εκπαιδευτική Έρευνα | DLEDU702 | 10 |
3 | Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση | DLEDU703 | 10 |
4 | Μοντέλα Ανάπτυξης Αναλυτικών Προγραμμάτων | DLEDU704 | 10 |
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ
Σχήμα Α: 30 ects μεταπτυχιακή εργασία (κατάλογος 1), συν 20 ects (= δύο μαθήματα) από έναν από τους πέντε καταλόγους μαθημάτων στους «Τομείς Έμφασης» (κατάλογοι 2-6).
Σχήμα Β: Τουλάχιστον 30 ects (= τρία μαθήματα) από έναν από τους πέντε καταλόγους μαθημάτων στους «Τομείς Έμφασης». 20 ects (= δύο μαθήματα) επιπλέον επιλέγονται ελεύθερα από οποιονδήποτε «Τομέα Έμφασης».
Κατάλογος 1
Κατάλογος 1 | |||
Μεταπτυχιακή Εργασία | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Μεταπτυχιακή Εργασία Ι | DLEDU705 | 10 |
2 | Μεταπτυχιακή Εργασία ΙΙ | DLEDU706 | 20 |
Κατάλογος 2
Κατάλογος 2 | |||
Έμφαση 1: «Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση» | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Παιδαγωγική και Έρευνα της Δημιουργικής Γραφής | DLEDU707 | 10 |
2 | Παιδική, Νεανική και Διηλικιακή Λογοτεχνία σε Τάξεις Δημιουργικής Γραφής | DLEDU708 | 10 |
3 | Εικονογραφημένο Βιβλίο και Δημιουργική Ανάγνωση / Δημιουργική Γραφή | DLEDU709 | 10 |
4 | Γράφοντας με Κειμενικούς Τύπους και Είδη | DLEDU710 | 10 |
Κατάλογος 3
Κατάλογος 3 | |||
Έμφαση 2: «Εκπαιδευτική Τεχνολογία» | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Σχεδιάζοντας Μαθησιακά Περιβάλλοντα και Αναπτύσσοντας Εκπαιδευτικό Υλικό με την Τεχνολογία | DLEDU711 | 10 |
2 | Μεικτή, Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην Ψηφιακή Εποχή | DLEDU712 | 10 |
3 | Σύγχρονα θέματα στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία: Ρομποτική, Προγραμματισμός, Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα και Makerspaces | DLEDU713 | 10 |
4 | Νέοι Γραμματισμοί: Σχεδιάζοντας Πολυμεσικό Υλικό για Διδασκαλία | DLEDU714 | 10 |
Κατάλογος 4
Κατάλογος 4 | |||
Έμφαση 3: «Εικαστικές Τέχνες και Θέατρο» | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Θέατρο/Δράμα για τη μάθηση και την ευημερία (well being) | DLEDU715 | 10 |
2 | Θέατρο για Ανήλικους Θεατές | DLEDU716 | 10 |
3 | Ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών στην Εικαστική Αγωγή | DLEDU717 | 10 |
4 | Τέχνη, Ταυτότητα και Κουλτούρα | DLEDU718 | 10 |
Κατάλογος 5
Κατάλογος 5 | |||
Έμφαση 4: «Μαθηματική Παιδεία» | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Ανάπτυξη Αναλυτικού προγράμματος και Μη τυπική Εκπαίδευση στα Μαθηματικά | DLEDU719 | 10 |
2 | Η ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης | DLEDU720 | 10 |
3 | Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικού περιβάλλοντος μάθησης και εκπαιδευτικών εργαλείων στη διδασκαλία των Μαθηματικών | DLEDU721 | 10 |
4 | Σύγχρονες τάσεις στη Μαθηματική Παιδεία | DLEDU722 | 10 |
Κατάλογος 6
Κατάλογος 6 | |||
Έμφαση 5: Κοινωνικοπολιτισμικές Όψεις και Γλωσσική Διδασκαλία | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Η ελληνική ως 1η, 2η / ξένη γλώσσα. Αναλυτικά Προγράμματα και Διδασκαλία | DLEDU723 | 10 |
2 | Η ελληνική γλώσσα στη διασπορά | DLEDU724 | 10 |
3 | Ανάλυση Σχολικής Διεπίδρασης | DLEDU725 | 10 |
4 | Κοινωνιογλωσσολογία και Διδασκαλία της Γλώσσας | DLEDU726 | 10 |
-
Το Πανεπιστήμιο FREDERICK είναι αναγνωρισμένο από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ως ομοταγές προς τα Ελληνικά Α.Ε.Ι.
-
Δυνατότητα εξετάσεων στην Αλεξανδρούπολη αλλά και σε όλη την Ελλάδα
-
Προσιτά δίδακτρα - έως 34 δόσεις
-
Διδασκαλία από καταξιωμένους ακαδημαϊκούς
-
Στήριξη φοιτητών μέσω υπερσύγχρονης πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης με δυνατότητες σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας
-
Ανθρωποκεντρική Προσέγγιση και Άρτια Ακαδημαϊκή Υποστήριξη