Διοίκηση & Ηγεσία Σχολικών Μονάδων
Πανεπιστήμιο Frederick
Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό
έως
-20%
χαμηλότερα δίδακτρα!
Early Registration
για εγγραφές στα Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών του Frederick έως 30.09.2025
Γίνε ο ηγέτης στην εκπαίδευση και διεκδίκησε μία θέση στην αγορά εργασίας στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα
αποκτώντας μοριοδοτούμενο Μεταπτυχιακό Τίτλο στην Διοίκηση & Ηγεσία Σχολικών Μονάδων
Αναγνωρισμένο από το ΔΟΑΤΑΠ
ως ισότιμο με το αντίστοιχο των Ελληνικών ΑΕΙ

-
Διάρκεια σπουδών: 3 ακαδημαϊκά εξάμηνα
-
Τίτλος πτυχίου: Μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη Διοίκηση & Ηγεσία Σχολικών Μονάδων
-
Επίπεδο σπουδών: Master
-
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνικά
-
Τύπος σπουδών: Full time ή Part time
-
Κριτήρια εισδοχής: Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ιδρύματος της ημεδαπής ή της αλλοδαπής (αναγνωρισμένο από τον ΔΟΑΤΑΠ)
-
Δυνατότητα εξετάσεων: Εξ Αποστάσεως
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για τα Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακά
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για όλες τις πληροφορίες.
Στόχοι Προγράμματος
Αναμένεται ότι με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να:
-
Έχουν αποκτήσει ένα στερεό υπόβαθρο στην θεωρία αλλά και την πρακτική της εκπαιδευτικής διοίκησης και εκπαιδευτικής ηγεσίας
-
Ερμηνεύουν και να εξηγούν την δράση και λειτουργία των σχολικών μονάδων
-
Κατανοούν τις διαδικασίες μάθησης και διδασκαλίας ώστε να διαμορφώνουν τις κατάλληλες συνθήκες εργασίας για το προσωπικό και τους μαθητές
-
Αναλύουν τις αρχές της κουλτούρας του σχολείου και να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις για εισαγωγή, ανάπτυξη και διατήρηση κουλτούρας
-
Γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά της ποιοτικής ομαδικής εργασίας και να οργανώνουν αποτελεσματικές κοινότητες μάθησης για τους εκπαιδευτικούς
-
Κατανοούν τις χρήσεις της τεχνολογίας στην ηγεσία
-
Δουλεύουν αποτελεσματικά με εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές για την επίτευξη όσο το δυνατόν καλύτερων αποτελεσμάτων
-
Χρησιμοποιούν την αξιολόγηση διδασκαλίας και διδακτικού έργου ως αποτελεσματικό εργαλείο ηγεσίας.
-
Επιλέγουν και να εφαρμόζουν ηγετικά και διοικητικά στυλ και πρακτικές αποτελεσματικής ηγεσίας ανάλογα με την κατάσταση
-
Αναλύουν και να αξιολογούν την έρευνα για την διοίκηση και ηγεσία
-
Αναλύουν και να αξιολογούν εκπαιδευτικές πολιτικές όσον αφορά τη σημασία και τις προεκτάσεις που έχουν για το προσωπικό και την εκπαίδευση
-
Διαμορφώνουν το κατάλληλο σχολικό περιβάλλον για όλους τους μαθητές
-
Βοηθούν στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στα σχολεία.
-
Συγγράφουν επιστημονικές εργασίες που να είναι σε θέση να δημοσιευθούν σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά και να παρουσιαστούν σε τοπικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια.

Το ΚΔΒΜ DataEvros αποτελεί συνεργαζόμενο κέντρο της εταιρείας UCERT και του Ομίλου D Group , η οποία είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Πανεπιστημίου Frederick της Κύπρου για τη προώθηση των προγραμμάτων σπουδών του σε Ελλάδα και Βαλκάνια.
Πληροφορίες
Η σημασία της αποτελεσματικής οργάνωσης και διοίκησης σχολικών μονάδων αλλά και των εκπαιδευτικών συστημάτων έχει πολλαπλασιαστεί κατά τα τελευταία 25-30 χρόνια. Σε μια εποχή όπου οι κοινωνικές, πολιτικές και οικονομικές αλλαγές είναι συνεχείς και ραγδαίες και ταυτόχρονα οι απαιτήσεις για παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης μεγαλύτερες από ποτέ, η ανάγκη για προετοιμασία κατάλληλων διοικητικών στελεχών έχει φτάσει στο υψηλότερο της σημείο. Η αναγνώριση της σημασίας της αποτελεσματικής σχολικής ηγεσίας είναι πλέον καθολική από ερευνητές, ακαδημαϊκούς, εκπαιδευτικούς και γονείς. Πρόσφατα ερευνητικά αποτελέσματα στο εξωτερικό καταδεικνύουν πως η ηγεσία σχολικής μονάδας είναι ο δεύτερος σχολικός παράγοντας σε θετική επίδραση στα αποτελέσματα μαθητών.
Ο σχολικός ηγέτης του σήμερα δεν μπορεί να αντεπεξέλθει με επιτυχία στο δύσκολο έργο του χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία. Χρήσιμη μεν η επαγγελματική εμπειρία αλλά εξίσου χρήσιμη είναι και η θεωρητική/επιστημονική κατάρτιση. Το εξ’αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην Διοίκηση Σχολικών Μονάδων έχει ως στόχο να βοηθήσει τους τωρινούς αλλά και μελλοντικούς σχολικούς ηγέτες στην προσπάθεια τους για αποτελεσματική διοίκηση σχολείου. Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο ώστε να εξοπλίσει τους φοιτητές με ένα ευρύ φάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων όσον αφορά τη θεωρία και την πρακτική της εκπαιδευτικής διοίκησης και της εκπαιδευτικής ηγεσίας.
Δομή Προγράμματος
ΕΠΙΛΟΓΗ 1:
Ως εκ τούτου πρέπει να συμπληρώσουν
- 30 ECTS (τρία ‘Υποχρεωτικά Μαθήματα’),
- 30 ECTS (δύο υποχρεωτικά μαθήματα μεταπτυχιακής διατριβής*)
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Θεωρίες και Αρχές Εκπαιδευτικής Διοίκησης και Ηγεσίας | DLEDAΝ051 | 10 |
2 | Αποτελεσματική και Επιτυχημένη Σχολική Ηγεσία | DLEDAΝ052 | 10 |
3 | Μεθοδολογία της Έρευνας | DLEDAΝ053 | 10 |
4 | Μεταπτυχιακή Διατριβή Ι | DLEDAΝ054 | 10 |
5 | Μεταπτυχιακή Διατριβή ΙΙ | DLEDAΝ055 |
20 |
- 30 ECTS (επιλογή δύο μαθημάτων από τον πίνακα ‘Επιλεγόμενα Μαθήματα Εμβάθυνσης” και επιλογή ενός μαθήματος από τον πίνακα “Επιλεγόμενα Μαθήματα Διεύρυνσης”).
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ (οι φοιτητές επιλέγουν δύο μαθήματα) | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Εκπαιδευτική Ηγεσία και Τεχνολογία | DLEDAΝ056 | 10 |
2 | Εκπαιδευτική Πολιτική και Εκπαιδευτική Αλλαγή | DLEDAΝ057 | 10 |
3 | Διοίκηση και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση | DLEDAΝ058 | 10 |
4 | Διοίκηση και Λήψη Αποφάσεων | DLEDAΝ059 | 10 |
5 | Διαχείριση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού | DLEDAΝ060 | 10 |
6 | Ηγεσία Ομάδων στην Εκπαίδευση | DLEDAΝ061 | 10 |
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗΣ (οι φοιτητές επιλέγουν ένα μάθημα) | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Ζητήματα Αειφόρου Ανάπτυξης, Αρχές και Στόχοι | DLEDAΝ062 | 10 |
2 | Σύγχρονες Τάσεις στην Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση: Θεωρία και Έρευνα | DLEDAΝ063 | 10 |
3 | Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση | DLEDAΝ064 | 10 |
4 | Μελέτη του Αναλυτικού Προγράμματος | DLEDAΝ065 | 10 |
ΕΠΙΛΟΓΗ 2:
Οι φοιτητές πρέπει να συμπληρώσουν
- 30 ECTS (τρία υποχρεωτικά μαθήματα) και
- 60 ECTS (επιλογή τεσσάρων μαθημάτων από τον πίνακα “Επιλεγόμενα Μαθήματα Εμβάθυνσης” και επιλογή δύο μαθημάτων από τον πίνακα “Επιλεγόμενα Μαθήματα Διεύρυνσης”).
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Θεωρίες και Αρχές Εκπαιδευτικής Διοίκησης και Ηγεσίας | DLEDAΝ051 | 10 |
2 | Αποτελεσματική και Επιτυχημένη Σχολική Ηγεσία | DLEDAΝ052 | 10 |
3 | Μεθοδολογία της Έρευνας | DLEDAΝ053 | 10 |
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗΣ (οι φοιτητές επιλέγουν τέσσερα μαθήματα) | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Εκπαιδευτική Ηγεσία και Τεχνολογία | DLEDAΝ056 | 10 |
2 | Εκπαιδευτική Πολιτική και Εκπαιδευτική Αλλαγή | DLEDAΝ057 | 10 |
3 | Διοίκηση και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση | DLEDAΝ058 | 10 |
4 | Διοίκηση και Λήψη Αποφάσεων | DLEDAΝ059 | 10 |
5 | Διαχείριση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού | DLEDAΝ060 | 10 |
6 | Ηγεσία Ομάδων στην Εκπαίδευση | DLEDAΝ061 | 10 |
ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗΣ (οι φοιτητές επιλέγουν δύο μαθήματα) | |||
Α/Α | Τίτλος Μαθήματος | Κωδικός Μαθήματος | ECTS |
---|---|---|---|
1 | Ζητήματα Αειφόρου Ανάπτυξης, Αρχές και Στόχοι | DLEDAΝ062 | 10 |
2 | Σύγχρονες Τάσεις στην Ειδική και Ενιαία Εκπαίδευση: Θεωρία και Έρευνα | DLEDAΝ063 | 10 |
3 | Διδασκαλία, Μάθηση και Αξιολόγηση | DLEDAΝ064 | 10 |
4 | Μελέτη του Αναλυτικού Προγράμματος | DLEDAΝ065 | 10 |
-
Το Πανεπιστήμιο FREDERICK είναι αναγνωρισμένο από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. ως ομοταγές προς τα Ελληνικά Α.Ε.Ι.
-
Δυνατότητα εξετάσεων στην Αλεξανδρούπολη αλλά και σε όλη την Ελλάδα
-
Προσιτά δίδακτρα - έως 34 δόσεις
-
Διδασκαλία από καταξιωμένους ακαδημαϊκούς
-
Στήριξη φοιτητών μέσω υπερσύγχρονης πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης με δυνατότητες σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας
-
Ανθρωποκεντρική Προσέγγιση και Άρτια Ακαδημαϊκή Υποστήριξη